![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
MINIPassion.net
|
Merhabalar,
2008 ve sonrası üretim yılında otomatik temiz Cooper S arıyorum. Bildiğiniz bir araç varsa haber etmenizi rica ederim. Sevgiler, Özhan |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
|
bu araç için ne düşünüyorsunuz? rengi bana biraz çiğ geldi ama. fiyatı fena değil. antep e gitmeye değer mi?
![]() http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ay/?favorite=1 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Doluluk orani bence guzel fiyatida makul konustunuzmu peki?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Bu arada cenk bey aracini satamamis isterseniz ulasin kendisine
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
MINIPassion.net
|
yok henüz aramadım antepteki araç sahibini. cenk beyin araba neydi acaba? linki filan var mı?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
2008 bej di siz paylasmitiniz hatta su an mobilim bilgisayar basina gecince paylasirim tekrardan.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
|
valla ben de o kadar araca baktım ki hatırlayamadım. linki gönderebilirsen çok sevinirim.
musait olduğunda şu linki de inceleyebilir misin? ![]() http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3764482/detay/ |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
MINIPassion.net
|
sağ kapı ve sağ çamurluk değişmiş. aracın biri çarpmış kaçmış. yaptırmak yerine değiştirtmiş borusan. tüm bilgiler varmış borusanda.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Kapi ve camurluk ortalama 10.k gibi bir seye mal olmusdur diye dusunuyorum. Eger ole bir kazasi varsa malesef rakam yuksek ve kaldiki satarken inanin cok problem yasatiyor.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 08.01.2013
Yer: Türkiye/İstanbul
Yaş: 48
Mesajlar: 425
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
MINIPassion.net
|
aracın 2009 ve 2010 yıllarında 3-4 hasarı mevcut. birkaç ı 300-400 civarında ama bi tanesi 3500 civarlarında. 45000 e bırakıyor. 44000 e de alınabilir gibi. söylediğine göre bir galerici 44 vermiş. o fiyata bana ver diyebilirim ama merak ettiğim konu borusanda yapılan kapı ve çamurluk değişimi tramerde gözükmüyor mu? 10k lık bir hasar kayıdı yok.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
Ilan pasif gozukuyor fakat siz yinede bir sansinizi deneyin derim. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
MINIPassion.net
|
bu araca 45 TL veriyorum desem alabilir miyim sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13388964/detay |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
MINIPassion.net
|
size özel mesaj gönderemiyorum. müsaitseniz telefon ile bir görüşebilir miyiz? telinizi yazarsanız ben sizi arayım. bu arada adım özhan
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 08.01.2013
Yer: Türkiye/İstanbul
Yaş: 48
Mesajlar: 425
|
Onur bir kişiyi daha Mini sahibi yapıyorsun. Hadi bakalım hayırlı olsun. Özgan Bey ne olursa olsun arabayı Minauto Yusuf yada Kenan ustaya götürün. Size @MinautoBurak iletişimde yardımcı olacaktır. Şehir dışı arabalara bakmanızı da tavsiye ederim.
|
|
|
|
| perseus'in Yazısını Beğenenler: |
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevaplar | Son Mesaj |
| Temiz Cooper S | perseus | Arananlar | 163 | 23-09-2013 01:09 |
| 2008 Mini Cooper S Aero Body Kit | Obaspinar | MINI | 18 | 07-03-2013 13:31 |