![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Artik Ciddi Ciddi Aracimi satiyorum , Passion Ailesinden olanlara guzel bir indirim yapicam.
Sahibinden.com Linki |
|
|
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
link bozuk ama ben buldum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04259557/detay hayırlı satışlar Onur... |
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
Aaaa! hayirdir baskan?
|
|
|
#4 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
Fumeyi kullanicam bundan sonra ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Forum Bilgileri
Mesajlar: n/a
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Kenan abi sagolsun ,satilmistir aracim. Artik yeni MINI'lere hayirlisi.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
Hadi hayırlı uğurlu olsun hem yeni sahibi için hem senin için onur abi
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Amin, simdin yeni arayis baslior bakalim.
|
|
|
|
|
#9 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Hayırlı olsun Onur...
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 08.01.2013
Yer: Türkiye/İstanbul
Yaş: 48
Mesajlar: 425
|
Onur satıyor musun arabayı hala vazgeçmedin mi?
|
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Gecen haftalarda sattim Volkan abi.
|
|
|
|
|
#13 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 08.01.2013
Yer: Türkiye/İstanbul
Yaş: 48
Mesajlar: 425
|
Hayırlı olsun şimdi napacaksın var mı araban?
|
|
|
|
|
#14 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Su an bitane 06 Mini Cooper im var , simdilik onu kullaniyorum. Acele etmicem bu sefer , guzel bir arac dustumu alicam.
|
|
|
|
|
#15 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
Onur senin r53 araba DD plaka mıydı?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Yok ayhan abi, 34Zk plakaydi.
|
|
|
|
|
#17 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.07.2012
Yer: istanbul
Yaş: 45
Mesajlar: 498
|
sende şu an mini yok mu ? var dediğini hatırlıyorum sanki.
Sabah arka arkaya geldim gri bir DD plaka s'le de. Sticker vardı miniauto diye. İlk defa görüyorum bizim orada. |
|
|
|
|
#18 | |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
Alıntı:
R53 1 2 kere bende raslamistim. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|