![]() |
![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
İlave donanım seti tork ve hararet göstergesi:2.250tl
montaj ve proglamlama:250tl ![]() ![]() ![]() ![]() Konu MinautoMaslak tarafından (15-02-2017 Saat 16:34 ) değiştirilmiştir.. |
|
|
|
| MinautoMaslak'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#2 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 20.11.2013
Yer: İstanbul / Türkiye
Yaş: 38
Mesajlar: 246
|
Podların ve ürünlerin markasını öğrenebilir miyiz?
__________________
Volkan USER 34 BCS 55 34 FU 4885 - R53 Pepper White CooperS "SOLD" 34 BCS 55 - R56 Pepper White CooperS "Continues" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 03.02.2014
Yer: ISTANBUL TURKIYE
Mesajlar: 128
|
Montaj dahil fiyatı nedir ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
MINIPassion.net
|
aynen öğrenebilirmiyiz =)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
Gerekli düzeltmeler yapılmıştır konu başında.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
MINIPassion.net
|
bizede mi iskender
![]()
__________________
eseroral |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() |
Güzel bir aksesuar bence de gerekli bir ürün.
__________________
R56S 2008 Sparkling Silver Sold R56S LCI 2012 Red Sold F56S 2014 Blazing Red Sold R56 JCW Pepper White 2013 Sold F56 JCW 2015 Chilli Red |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Takım haldemi alınabiliyor yoksa sedece ısı göstergesi alınabiliyor mu? Alınabiliyorsa ondaki fiyat nedir? Teşekkürler...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
|
| MinautoMaslak'in Yazısını Beğenenler: |
|
|
#11 |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 18.03.2013
Yer: istanbul TR
Yaş: 41
Mesajlar: 759
|
1 adet yöneten beyin var ve tek arkadan gecen göstergelerin sabitlendigi cubuk var .Tek hic bir işe yaramaz .
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 01.05.2012
Yer: Istanbul
Yaş: 41
Mesajlar: 6.764
|
R56 larda Motor isi gostergesi olmadigindan gercekten onemli bir parca, @GP Ozgur Bey soylemsiti galiba, Motor hararet isigi Sari yandigi zaman zaten bir sey yakmis oluyormussunuz.
R56 larda motor isisina aman dikkat! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Onur Üyesi
|
Evet ışık daha sarı yandığında conta yakan r56 lar oldu ondan ben olsam düşünmeden bu yada başka marka bi gösterge takardım
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
MINIPassion.net
|
bunu takınca araç garantiden çıkıyor mu ?
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 26.02.2016
Yer: istanbul
Yaş: 44
Mesajlar: 59
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 18.03.2013
Yer: istanbul TR
Yaş: 41
Mesajlar: 759
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
MINIPassion.net
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 09.03.2016
Yer: Bursa Türkiye
Yaş: 41
Mesajlar: 7
|
Merhaba bu İşlem yapımı kaç saat sürüyor
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sponsor
Forum Bilgileri Üyelik Tarihi: 06.09.2012
Yer: istanbul
Yaş: 38
Mesajlar: 1.033
|
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|