linkler için teşekkürler. manuel düşünmüyorum. 2. linkteki aracın sahibi 47 den aşağıya istemiyor

aslında çok istediğim bir araç ama fiyat yüksek. son linteki araç benim bütçemi bayağı aşıyor. 45 verirse havada kaparım

ama fiyatı yüksek diye hiç konuşmadım.